4.12.2022 (Webnoviny.sk) - Jedna z najdlhšie fungujúcich poisťovní na Slovensku spustila na jeseň nový program starostlivosti o svojich viac ako 1 300 zamestnancov. Otvára im dvere do bezplatnej anonymnej poradne, v ktorej môžu využiť rady odborníkov z oblasti psychológie, práva či financií. Telefonické a online poradenstvo, ktoré zabezpečuje v spolupráci s externou spoločnosťou, môžu využiť všetci členovia "rodiny" KOOPERATIVY aj ich najbližší príbuzní v prípade akejkoľvek kritickej situácie, neistoty a otázok.
Poradňa zahŕňa dve formy služieb. Prvou z nich je krízová linka dostupná 24 hodín, 7 dní v týždni. Psychológovia na nej sú pripravení kedykoľvek podržať odborným usmernením v náročných situáciách, ktoré život nečakane prináša.
Druhou službou je možnosť objednať sa na konzultáciu s odborníkmi z rôznych oblastí. Zamestnanci KOOPERATIVA sa s nimi môžu stretnúť osobne alebo spojiť telefonicky, videohovorom či mailovou komunikáciou. Experti v oblasti psychologického poradenstva pomôžu napr. v otázkach mentálneho zdravia, vzťahov, rodičovstva a materstva, pracovného stresu, konfliktov, vyhorenia aj kariérneho rastu. Odborníci na právne a finančné poradenstvo poradia v oblasti rodinného práva, majetkovoprávnych záležitostí, spotrebiteľského práva, finančného plánovania, hypoték ako aj v prípade exekúcií. Každý zamestnanec, ako aj ich najbližší rodinní príslušníci, môžu navštíviť poradňu aj opakovane, vždy keď pocítia problém.
Diskrétnosť a anonymita na prvom mieste
Poisťovňa si uvedomuje citlivosť tém, s ktorými sa zamestnanci cez túto platformu obracajú na odborníkov. "Poradňa funguje anonymne a bez akéhokoľvek zberu údajov o kolegoch, ktorí ju využili. "Každý z nás sa občas ocitne v situácii, v ktorej si nevie poradiť sám a potrebuje diskrétne získať nezainteresovaný názor či radu odborníkov," uvádza hovorkyňa poisťovne KOOPERATIVA Silvia Nosková Illášová.KOOPERATIVA týmto krokom ďalej rozvíja svoju stratégiu zacielenú na služby podporujúce psychické aj fyzické zdravie Slovákov v postpandemickej dobe. V rámci asistenčných služieb v cene životného poistenia sprístupnila pre svojich klientov konzultácie s odborníkmi na duševné zdravie, rôzne zdravotné špecializácie, ako aj telefonickú linku zdravia a ďalšie služby telemedicíny.
Informačný servis